2011. április 1., péntek

Április - Szelek hava


Rügyeznek a fák, virágot bontanak, minden zöldül, lüktet, éled. Végre:) Látni a megkönnyebbült mosolyokat az arcokon, ahogy kisimulnak a homlokok, fellélegzünk. A levegő finom Tavasz illattal teli...
A Nap besüt a konyhába, miközben reggelizünk, játszunk, ebédet főzök. Kilépünk a kapun és végigsimítja az arcom egy langyos fuvallat. Friss ibolya illata.. Imádom!!!!!!!!!!!!!
Április van. Szelek Hava. Mars kedveséről, Vénuszról nevezték el, neve a  bontakozó, kinyíló természetre utal. Érződik a levegőben ez az energia. Az élettel-teliség, az életöröm. Ahogy duzzad minden a benne rejlő lehetőségtől.
Remek alkalom letenni mindent, ami már nem időszerű, összehangolódni a Természet ritmusával  és megújulni vele együtt. Ahogy ezt régen, dédszüleink, ükapáink még ösztönösen tudták és tették. 



 Hopp a fotóalanynak lába kél...:)


 

4 megjegyzés:

  1. Szépek az áprilisi képeid! Találtam egy honlapot, gondoltam, hátha érdekel téged: http://ehetoviragok.hu/
    Ja, és írtam neked emailt is a profilodban lévő címre!

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Köszi Erinacea, épp tegnap bukkantam én is rájuk:)Szuflé??
    Megnézem...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép képeket készítettél:-))
    A kicsi pedig tündéri:-))

    VálaszTörlés
  4. Igen, a Szufléban olvastam, de anya ismeri is őket. Mert alapból csongrádiak vagyunk, az meg ugye itt van Szentes mellett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...