2011. április 13., szerda

Hírek

Jó hírt hoztam.
A Food-Pack Kft felajánlotta, hogy a játékban résztvevők számára április hónapban 5% kedvezményt ad minden náluk vásárolt termék árából. Vásárláskor hivatkozzatok a blogra és a közös játékra!

A játék 04. 17. vasárnap éjfélig tart, az ötleteket megjegyzésben várjuk. Eredményhirdetés: április 20.
Részletek itt! 
A megnyerhető formákat másnap, 21-én lehet majd átvenni a Food-Pack-nál.
A 2-3. helyezett díjait Húsvét után tudom majd átadni, a részleteket egyeztetjük.

Kedvcsinálónak és ötletadónak még egyszer a megnyerhető formák:

2 megjegyzés:

  1. A csudába, én pont a múlt héten vettem náluk egy polikarbonát formát! Sebaj, ha minden jól megy, megyek vissza a szép új bonbonos dobozokért, majd akkor :)

    VálaszTörlés
  2. :)
    sztem újabb formát sem lesz nehéz találni...;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...