2011. április 16., szombat

Gyors húsvéti ajándék


Egy jó hírt és egy gyors, látványos ötletet hoztam ma, amit a Húsvéti készülődés közepette villámgyorsan elkészíthetünk, ha előtte beszerezzük a hozzávalókat. Érdekes, és nem hétköznapi finomság. 

Recept tulajdonképpen nincs is, a csokoládé-kávéscsészéket készen vásárolhatjuk meg ITT és tulajdonképpen bármivel megtölthetjük. Én itt narancsos csokoládéból készítettem ganache-t, (0,5 dl tejszínt felforraltam és 5 dkg narancsos csokira öntöttem, elkevertem, szobahőmérsékletűre kihűtöttem, betöltöttem) a tetejére csokiforgácsot szórtam. Narancsos és epres színes csokit kimérve ITT vettem.   

És a jó hír: a nyereményjáték 3. helyezetteinek ajándékait kicserélem (ha csak a nyertes nem ragaszkodik az eredetihez). 
A süti kategóriás 3. helyezett 1 doboz csokikelyhet kap, 
a bonbon kategóriás 3. helyezettje pedig az itt látható csoki-kávéscsészéből 10 db-ot, természetesen üresen. 

21-én ezek is átvehetők lesznek, így Húsvétra már tölthetitek:)

A játék holnap éjfélig tart, kommentekben várom az ötleteket ITT.


6 megjegyzés:

  1. Jók ezek a kávécsészék :) Én megpróbálkoztam sk előállítani, ilyen lett: http://balhetterem.blogspot.com/2011/01/kavecsesze-mascarpones-toltelekkel.html :)))))

    VálaszTörlés
  2. Emőke!

    Megnéztem, fantasztikus, nagyon kreatív vagy!!!
    így egy kicsit gyorsabb...:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem már tervben van a csészék beszerzése, család rákattant, hála Neked :))))

    VálaszTörlés
  4. Vianne!
    Már nem láttam a megjegyzésed az ötletemnél, az utolsó pillanatban írtam be a receptet, mert elutaztunk, most értünk haza, kicsit pihentünk.
    Így gondolom nem is jók a receptek a játékhoz:-))
    Na majd legközelebb:-))

    Nagyon ötletesek ezek a csészék:-)

    VálaszTörlés
  5. Erinacea!

    Örülök:)

    Gesztenye!
    Ha 19-én reggel 10-ig updateled, még beleférhetsz:)

    VálaszTörlés
  6. Vianne!
    Köszi szépen kedves vagy, de azt hiszem nem lenne fair a többiekkel szemben. Elrontottam, nem írtam bele semmiféle tavaszi dolgot, a játék lezárult.
    Ha így nem fér bele, már nem írom át.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...