2011. február 14., hétfő

Levendulás cukor


Kedvenc virágízeim a levendula és az ibolya. Ami közös bennünk, a színük (nem mellesleg lila-kattanásom is van, utána fogok nézni a szín- és virágterápiának), és a különleges aromáik. De teljesen más ízvilág. A levendula jól működik a csokival, hamarosan felteszem majd a kedvenc levendulás bonbonomat. Most ízesített cukrot készítettem, hogy a levendula aromáit könnyen át lehessen vinni kávéba, teába, forró csokiba. Végtelenül egyszerű és nagyon elegáns, akár ajándékba is.

Hozzávalók:
400g világos nádcukor, 2g (gyógyszertári minőségű) levendulavirág

A cukrot és a levendulát rétegesen az üvegbe rakom, lezárom. 2 hét után fogyasztható.




4 megjegyzés:

  1. Nekem is lila-kattanásom van :) Lila mobil, táskák, ruhadarabok, körömlakk... Lehet, hogy rokonlelkek vagyunk :)

    VálaszTörlés
  2. A lila többek között szimbolizálja a kreativitást és a jó képzelőerőt...:-))Ki hitte volna ,hogy pont erre vagy rákattanva mostanában?;-)
    Ezt a cukrot szívesen kipróbálnám...

    VálaszTörlés
  3. Erinacea!

    Megtörténhet:) Megnéztem a lila szín jelentését, olyan szépeket írnak... Ég és Föld közötti harmónia, bölcsesség, titokzatosság, spiritualitás, lelki mélység, érzékenység...ja és persze kreativitás ezerrel.

    VálaszTörlés
  4. Kriszta!

    Szia Drága! De jó h itt vagy:)
    Köszi, a bejegyzéseden felbuzdulva aztán én is utánanéztem.
    Hajrá-hajrá:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...